LED екрани для автосалонів

Illustration

Світлодіодні екрани для автосалонів
До недавнього часу спеціалізовані журнали були основним джерелом інформації для всіх, хто хотів купити машину. Інтернет змінив правила гри: тепер потенційні клієнти приходять в автосалон, знаючи все, або майже все про цікаві їм автомобілі.Отже, для прийняття клієнтом рішення про покупку вам необхідна ефективна реклама. Мета, в досягненні якої вам допоможуть світлодіодні екрани для автосалонів.У порівнянні зі звичайними рекламними носіями, LED дисплеї дають багато переваг. Основна перевага світлодіодних екранів для автосалонів - можливість трансляції відео, що дозволить клієнтам побачити різні моделі автомобілів в русі. З огляду на те, що транспортний засіб вже знаходиться в самому автосалоні традиційна статична реклама не тільки неефективна, але і є контрпродуктивною для бренду компанії.Дізнайтеся, що можуть запропонувати вам наші світлодіодні екрани для автосалонів і як вони можуть збільшити ваші продажі.
Вуличні екрани для автосалонів
В автомобільному бізнесі є свої комунікаційні коди. Повідомлення, яке необхідно донести, не обов'язково пов'язане з перевагами автомобіля: швидше, то, що продається, - це досвід, який можна пережити за кермом конкретного автомобіля або марки.Для досягнення цієї мети вуличні LED екрани для дилерських центрів і автосалонів - безпрограшний варіант. Вони дозволяють за допомогою відео, фотографій і тексту відображати бренди автосалону, рекламні акції на нові або старі автомобілі, додаткові послуги, такі як технічне або післяпродажне обслуговування.Щоб забезпечити максимальну довговічність, світлодіодні екрани FIREFLY стійкі до дощу і снігу, перепадів температури і вітру.
Внутрішні світлодіодні екрани для автосалонів
Для залучення клієнтів відмінним варіантом є світлодіодні екрани для вітрин. З огляду на те, що зазвичай торгові об'єкти використовують традиційні рекламні носії, важливо виділитися серед конкурентів, щоб ефективно привернути увагу ваших потенційних клієнтів. У цьому сенсі численні дослідження підкреслюють, що найбільший вплив має реклама, яка включає відеоролики, тексти і рухомі зображення.Деякі автосалони використовують звичайні рідкокристалічні телевізори для відеореклами. Основна проблема використання телевізійних моніторів для рекламних цілей - невеликий і обмежений розмір в поєднанні з тим фактом, що вони не такі яскраві, як професійні світлодіодні екрани, особливо при попаданні на них прямого сонячного світла. З внутрішніми світлодіодними екранами FIREFLY ви підвищите свої можливості для збільшення продажів.
У будь-якому випадку цей тип рекламних носіїв ідеальний не тільки для автосалонів, але і для інших місць, де продаються нові або старі автомобілі, наприклад автомобільних виставок.