LED екрани в рекламі. Тенденції ринку.

Illustration

Реклама на світлодіодних екранах. Тенденції розвитку ринку цифрової реклами. Факти по галузях. Рекламна сфера.
1. Очікується, що витрати на цифрову рекламу в США будуть рости в річному обчисленні, і до 2023 року на них припадатиме майже стільки ж, скільки та на телевізійні канали.
2. Цифрові медіаносії в громадських місцях залучають більше клієнтів, ніж відео в Інтернеті або Facebook.
Згідно з дослідженням Arbitron, проведеним у 2010 році, реклама на світлодіодних екранах досягає більшого числа американців і її краще запам'ятовують, ніж рекламу з інших джерел.
3. 68% опитаних погодилися, що реклама на LED екрані вплине на їх рішення про покупку рекламованої продукції в майбутньому.
Допомагаючи покупцям більш позитивно думати про рекламовані продукти, реклама впливає не тільки на їх нинішній досвід, але і на їх майбутні переваги.
4. 71% респондентів заявили, що вважають, що реклама на світлодіодних екранах запам'ятовується краще, ніж онлайн-реклама, а 46% заявили, що вона запам'ятовується навіть яскравіше і сильніше, ніж телевізійна реклама.
Учасники були не тільки вражені рекламою, але і сказали, що це крутий спосіб виділитись та поділитись інформацією. В епоху онлайн-блокувальників реклами це може бути приводом для відмови від реклами на мобільних пристроях на користь реклами на великих вуличних світлодіодних екранах.
5. 20% людей будуть читати текст на сторінці, але 80% людей будуть дивитися відео.Це демонструє перевагу відео реклами для залучення аудиторії.
6. Підвищення впізнаваності бренду на 23%, коли до рекламних кампаній в соціальних мережах додається повноцінна цифрова вулична реклама.
«Багатоканальний» маркетинг і кампанії, які охоплюють споживачів в різних середовищах, стануть великою тенденцією в найближчі роки, допомагаючи брендам подолати «шум» і бути поміченими.
7. За даними Асоціації малого бізнесу, світлодіодні екрани приносять 1000 показів лише за 0,15 $, що робить їх економічно ефективним видом реклами.