LED екрани в магазинах. Тенденції ринку.

Illustration

Галузь, що найбільш зростає та використовує світлодіодні екрани - це роздрібна торгівля. Деякі факти:
1. Понад 40% покупців сказали, що інформація на LED екрані могла вплинути на їх вибір.
2. 8 з 10 клієнтів увійшли в магазин тому, що реклама на світлодіодному екрані у вітрині їх зацікавила.
Світлодіодний екран набагато ефективніший, ніж статичні банери або дизайнерське оформлення вітрини. В людині природою закладено звертати увагу на рух, відповідно люди звертають увагу на динамічні зображення на екрані та реагують на них. Тому роздрібні мережі все більше вибирають цифрову рекламу через її ефективність та відносно недорогу вартість.
3. Взаємодія покупців з рекламними компаніями по різних каналах інформації підвищує обсяг продажів в три рази.Кілька точок дотику з вашою аудиторією мають величезну перевагу, коли мова йде про поширення інформації. Крім важливості створення першого враження, реклама на світлодіодному екрані також служить каналом, який може стимулювати продажі та збільшувати впізнаваність бренду.
4. Мілленіали частіше відвідують звичайні магазини, ніж бебі-бумери (78 відсотків проти 70 відсотків).
Для брендів, які прагнуть залучити молодшу аудиторію, використання цифрової реклами в офлайн магазині може стати виходом з положення. З огляду на, що мілленіали не дивляться телевізор, вважають за краще рекламу на YouTube традиційним методам реклами та знаходяться під сильним впливом Інтернету (47% кажуть, що це єдине, без чого вони не можуть жити), пошук нових способів обміну інформацією з ними є ключовим.