LED екрани в в готельному бізнесі. Тенденції ринку.

Illustration

Реклама на світлодіодних екранах. Тенденції розвитку ринку цифрової реклами. Факти по галузях.
Готельний бізнес. Цікаві факти
1. Враження гостя від готелю формується в перші 10 хвилин після прибуття.
Перебування в готелі часто є причиною радості – втеча з реального світу і можливість розслабитися і відпочити. Електронне табло – це один з найпростіших способів інвестувати один раз, а потім подавати різноманітні важливі привітальні повідомлення, корисну інформацію і розваги для гостей протягом цих важливих 10 хвилин.
2. Цифрові медіа допомагають мінімізувати або час очікування гостя або, принаймні, скрасити їх очікування.
3. 55% мандрівників вказали, що вони з більшою ймовірністю відвідають готель, що пропонує кіоски самостійної реєстрації.
Які переваги дають світлодіодні екрани при використанні в готелях? Залучення нових гостей, зменшення часу обслуговування клієнтів, збільшення продажів додаткових послуг і сервісів, додатковий дохід від реклами. Про це в статті FIREFLY.
Використання світлодіодних екранів в готелях і готельних комплексах.
1. Фасад і вхід в готель. Вуличний світлодіодний екран, розміщений на фасаді вашого готелю, може виділити вас на тлі конкурентів і залучити потенційних клієнтів. Світлодіодний екран замість стандартної рекламної вивіски має більше переваг: широкий кут огляду, більша яскравість – і ваш готель буде видно з більшої відстані. Можливість постійного оновлення інформації, наприклад, про знижки на номери та послуги ресторану, дозволить залучити більше відвідувачів і гостей. Крім того, якісний світлодіодний екран на фасаді вашого готелю підвищує ваш статус і імідж.
2. Стійка реєстрації, рецепція готелю.
Встановивши LED екран в зоні реєстрації вашого готелю, ви можете зробити цікавим і корисним час очікування ваших гостей. На світлодіодних LED екранах можна відображати фотографії та відео ваших номерів, детальну інформацію про бронювання і ціни на смачні страви з меню вашого ресторану, додаткові послуги SPA салону або фітнес-центру. Це все формує позитивне перше враження ваших гостей.
3. Хол, вестибюль.
Світлодіодний екран в холі у вигляді круглої центральної колони, LED екран у вигляді куба, кілька невеликих цифрових LED дисплеїв, що одночасно транслють яскраву, динамічно мінливу картинку або вітальне відео – все це можливість справити яскраве і незабутнє враження на відвідувачів. Фото в холі, на тлі такого креативного світлодіодного екрана з логотипом і назвою вашого готелю, зможе стати додатковим джерелом залучення трафіку клієнтів через соціальні мережі.
4. Ліфти. Такий утилітарний пристрій теж може стати цінним засобом для вашого бізнесу. Розмістивши в них кілька цифрових світлодіодних дисплеїв і здаючи в оренду право їх використання для показу рекламних роликів, ви розширюєте свої можливості отримання додаткового доходу.
5. Місце для паркування і зона очікування таксі.
Тут можна розмістити кілька вуличних світлодіодних екранів і транслювати рекламу партнерів, послуги готелю, будь-яку іншу інформацію, яка не вимагає управління в реальному часі. Це одна з додаткових можливостей використовувати з прибутком кожен квадратний метр вашого готелю.
6. Конференц-зал, банкетний зал.
Світлодіодний екран – це універсальне рішення при проведенні різних заходів, будь то бізнес-конференція або весілля. Онлайн-трансляції, показ слайдів або відеороликів на екрані – далеко не всі можливості відеоекрану. На відміну від проєкторів, світлодіодний екран набагато яскравіший, що дозволяє транслювати відео при освітленні без втрати якості картинки.
Використання світлодіодних екранів FIREFLY – це додатковий канал просування, можливість підвищити привабливість і цінність вашого бізнесу, розвиваючи та збільшуючи потік відвідувачів, створюючи позитивний імідж вашого готелю.